Juoksukoulut

Jotain uutta tekeillä…siitä hetken päästä lisää.

Voit myös laittaa viestiä!

OLEMME VARMOJA ETTÄ TYKKÄÄT

Miksi juoksukoulu juuri meidän kanssa?

Paikallinen

Olemme aina lähellä joten osallistuminen on erittäin helppoa.

Sopivasti haastava

Yhteiset, monipuoliset harjoitukset ovat sopivasti haastavia yksilöiden erot huomioiden.

Hyvä kiertämään

Tahdomme tehdä osamme saaristolle ja sen puhtaana pitämiselle.

Tutustu tästä ohjaajiimme.

Psst…myös henkilökohtainen ohjaaminen onnistuu – ota yhteyttä.

LAJISTA

Miksi juoksu?

Perinteinen laji mutta sitäkin monipuolisempi. Sopii lähes kaikille ja aloituskynnys on hyvin matala. Tarvitset vain juoksukengät ja jotakin liikunnallista vaatetta, ei sen ihmeempää.

Ryhmämuotoinen harjoittelu on koukuttavaa! Löydät helposti tasoistasi seuraa ja ohjaaja varmistaa että saat juuri sinulle sopivaa harjoitusta – tulosta syntyy siis aivan huomaamatta.

SIITÄ TULEE HYVÄ OLO
KUSTANNUKSET OVAT MALTILLISET
VAATIVUUSTASO SÄÄDETTÄVISSÄ SOPIVAKSI
HARJOITTELUSTA

Miksi juoksukoulu?

Yksin harjoittelussa on tyypillistä “jumiutua” toistamaan samoja, tuttuja kaavoja – sama lenkki, sama kesto ja miksei vielä sama vauhtikin.

Riko tämä kaava meidän avulla.

Juoksukoulussa harjoittelu on monipuolista ja vaihtelevaa, se sisältää myös lihaskuntoa itse juoksemisen lisäksi – osio joka unohtuu helposti omasta harjoittelusta. Ryhmässä on voimaa ja ihminenkin on lähtökohtaisesti laumaeläin. Harjoittelu mukautuu osallistujien tason mukaan ja sitä kautta johtaa entistä tehokkaampaa harjotteluun, pieni kilpailuhenkisyys on myös täysin sallittua (mutta vapaaehtoista).

Laita urheiluvaatteet päälle ja kokeile sitten vielä uudestaan olla lähtemättä treeneihin.

Vanha zen-sanonta

Mitä vielä mietit?

Usein kysyttyä

Tarvitsenko vakuutuksen?

Kyllä. Jokainen harjoittelee omalla vastuulla ja tarvitsee täten harjoitteluun soveltuvan vakuutuksen joka tulee itse hoitaa.

Mihin kellonaikaan harjoitukset alkavat?

Harjoituksen painottuvat ilta-aikaan, varsinkin arkipäivinä.

Kun olet ilmoittautunut mukaan, saat aina tiedon viikon treeneistä kerrallaan sähköpostiisi. Poikkeuksista tiedotamme aina erikseen.

Yhteydenpito kurssin aikana

Jokaiselle kurssille luodaan oma suljettu Facebook-ryhmä jossa on mahdollista saada sekä jakaa tietoa. Ryhmän käyttäminen ei ole pakollista koska sähköposti riittää myös tiedottamiselle.

Mitä jos sairastun?

Ei hätää. Ohjaaja voi antaa korvaavan harjoituksen tehtäväksi itsenäiseksi – jos kyseessä on pidempi sairastuminen, ota yhteyttä ja sovitaan jotain.

Onko kursseille jokin ikäraja?

Suosittelemme osallistujille 18 vuoden ikää. Poikkeustapauksissa voit olla yhteydessä ja mietitään ratkaisu tapauskohtaisesti.

Minulla on muuta kysyttävää…

Ota rohkeasti yhteyttä, vastaamme mielellämme.

Voinko maksaa liikuntasetelillä (Smartum, Edenred, Epassi, jne.)?

Et vielä mutta tämä onnistuu myöhemmmin ja voit silti ilmoittautua mukaan. Ota yhteyttä.

KERRO ROHKEASTI

Puuttuuko meiltä jotain?